Min träning vecka 26

Det kanske är fel att kalla det träningsvecka. Mer motion är det nog. Men jag tänkte jag skulle dela med mig av hur jag har aktiverat mig varje vecka. Och istället för att skriva den kommande veckan så gör jag ett inlägg varje söndag. Det är så lätt att ens träningsplaner går i stöpet och då får jag nästan lite ångest av att ha outat den, haha. Roligare att se tillbaka på vad man åstadkommit istället.

 

Här kommer denna veckans träning/motion/aktivitet (kärt barn har många namn!)

 

MÅNDAG: 3,5 km powerwalk och 1,5 km jogg. Tanken var promenad men blev sugen på att testspringa lite i slutet. 

TISDAG: Ett helkroppspass från appen Mized. Det är helt sjukt vad otränad jag är! Musklerna som var hyfsat tränade förra året verkar vara puts väck. Buhu!

ONSDAG: 4 kilometers asfaltsjogg. Kändes i benhinnorna men endorfinnivån var hög efteråt.

TORSDAG: 9 kilometers powerwalk.

FREDAG: 5 kilometers powerwalk

LÖRDAG: 5 kilometers powerwalk

SÖNDAG: 9,3  kilometers powerwalk

 

Ja, mycket powerwalks som ni ser. Tanken var att jogga idag istället men benhinnorna kändes inte helt hundra. Hoppas på att få till ett lugnt löp-pass (benhinnorna får avgöra) och ett styrkepass i veckan som kommer. Men det får vi se nästa söndag om det blev av :)

 

 
 
Sara

Roligt att läsa om vad du har tränat! Jag blir peppad att släpa mig ut o aktivera mig på något sätt!

Svar: Vad roligt! Kul att jag kan inspirera och peppa :) Det är ju det som är så roligt med bloggar, att man påverkas positivt av dem!
Erika- familjeliv, träning och inredning

Lo

Vad duktig du är 👍

Svar: Jag känner mig allt lite duktig, haha. Hoppas det håller i sig :)
Erika- familjeliv, träning och inredning